Het proces
Bestelling en betaling
Na het uitkiezen van een test en het ingeven van contact- en adresgegevens, krijgt de klant direct de mogelijkheid de betaling te voldoen via iDEAL, creditcard of een bankoverschrijving.
Zodra de betaling is verwerkt, ontvangen medewerkers van Hair Diagnostix een melding van de nieuw binnengekomen bestelling, zodat ze direct aan de slag kunnen om deze te verzenden naar de klant.
Verzending en tracking van de tests
Hiervoor is een koppeling gemaakt met de verzendservice MyParcel, zodat verzendlabels en andere documenten met één klik op de knop aangemaakt en uitgeprint worden. Wel zo handig!
Om grip te houden op het verzendproces is automatische monitoring ontwikkeld. Zo worden pakketjes die meer dan 14 dagen onderweg zijn automatisch op een signaallijst gezet, zodat een medewerker van Hair Diagnostix hier achteraan kan gaan.
Verder kunnen medewerkers van Hair Diagnostix teruggekomen pakketjes aanmerken als ‘onbruikbaar’, waarna het gehele verzendproces opnieuw gestart wordt.
Ontvangst sample & analyse
Het pakketje is binnengekomen en het sample kan onderzocht worden door één van de onderzoekers van Hair Diagnostix.
Na afronding van dit onderzoek wordt de verkregen data ingevoerd in het systeem. Vervolgens wordt deze data gebruikt om een uitgebreid rapport met daarin de testresultaten en aanbevelingen te genereren.
Rapport downloaden
Zodra het rapport beschikbaar is op de portal, ontvangt de klant een mailtje met een link om het rapport te downloaden. Dat kan na invoer van de pincode die de klant ontvangen heeft bij de sample.
Het rapport blijft maximaal 365 dagen na uitgifte bewaard, waarna het automatisch wordt verwijderd. Wel zo veilig!