Altijd bereikbaar voor je klanten
Op het klantportaal, “Mijn-ODS”, kunnen leden eenvoudig de abonnementen, activiteiten en events voor hun hele gezin beheren. Dit resulteert bij ODS in een gestandaardiseerd werkproces en levert een flinke werkbesparing op bij de administratie. Alles wordt automatisch verwerkt in het ledenadministratiesysteem.
Doelgroepen
Het portal Mijn-ODS is er voor:
- Leden, die alle (sport)activiteiten voor hun gezin beheren.
- Werkgevers, die managementinformatie kunnen opzoeken.
- Vitaliteitsaanbieders, die benodigde gegevens over ODS-leden kunnen opzoeken.
Self-service
Met het portal kunnen leden gemakkelijk alle activiteiten voor zichzelf en hun gezin beheren. Zo is het mogelijk om:
- Het volledige aanbod van ODS-abonnementen te bekijken, nieuwe abonnementen direct te starten of bestaande abonnementen te wijzigen.
- In te schrijven voor evenementen.
- Gebruik te maken van de regelmatige acties die ODS aanbiedt.
- Informatie en nieuws over vitaliteit te vinden.
Voor al deze handeling is dus geen handmatig contact meer nodig. Leden kunnen het eenvoudig zelf regelen.